.Subhanallah.

Salam..

lamenye x blogging..bz x de mase...ya Allah bertape besarnye nikmat yg Dia berikan..I'm still here alive, still can talk n memanjatkan syukur pada Allah..Dia padamkan satu Dia ganti dgn yg lebih baik..subhanallah! rindunye pada Allah x terkata..

Esok hari sukan n aku x siapkan ape2 pun lagi...sejak farhana masuk hospital sume jadi kelang kabut..lailahailallah..Allah menguji lagi. mudah-mudahan aku kuat. kalau esok ditakdirkan kadet polis kalah..aku redha:) Allah maha adil...

Tadi aku dgn rakan seangkatanku pergi mcD sambut birthday mr.pang:) ade benda yg x disangka jd..tp lupekan mudah2han xberulang..Mr.pang mmg terkejut dgn suprised party tu..tp aku bersyukur dye happy..cikgu yg byk berbakti pada anak bangse tu;)

byk nk cerite cume tak terkeluar..aku pun kurang mood ni..nanti free aku crite ye..;) selamat malam..

semoga Farhana cepat sembuh dan kadet polis dpt berada di top3..insya-Allah..mudah-mudahan..amin..;)

No comments:

 
BLOG COPYRIGHT 2014 Ieyra Nazari || DESIGN BY NurAlja Lee || DOODLE BY Fizgraphic