.Outing OU.

بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم 



Slm'alaik..

Hari ni buat outing sikit dgn tirah n daniella alhamdulillah jmpe jgk sbb dah lme x jmpe, kebetulan semue cuti. Awlnye mls nk keluar sbb gaji pun x msuk lgi tp sbb diorg beria-ria so diorg sponser *thx kalian!* (thx daniella sbb sudi menjadi pemandu kami ^^) Tgk The Avengers, boleh tahan n tetibe rase nk jd superhero selamatkan dunia -.- *merapu rapik je*

Before tunggu waktu solat n wayang jln² dlm MPH pi cari bahan ilmu sikit nk hadiahka buat seorg akhwat yg istimewa sgt :) terserempak dgn Naemah kakak wannur,rupenya kerje dkt situ..lps tu merayau di jusco n pi tempat mainan n sye terjumpa sesuatu yg mmg suke sgt² sticker monyet -.-  Rm3.90 n mmg jd collection sbb suke sgt td. Lps tu tgk anak patung semue comel² je. Geram!



 comel² kan




ini tabung sebenarnye ye ..besar betul!

Mase tgk ni tadi teringat mse kecik..hehe spe x pnh maen??



comel je monyet-monyet ni..n PINK???

Lps tu jln² pulak dkt toys 'rs cari rubiks cube daniella n kat situ byk Leggo huhu lame x main n sgt mahal. Dlm tu la byk patung² monyet tu. Terserempak lgi dgn seseorg..Fatimah Amirah yg kerje kat situ :) Lps tu pi solat n kat surau terserempak dgn Rafiqah..subhanallah Allah mengaturkan semuanya smlm baru chat dgn die then terserempak die kerje dkt OU jgk. :) Lps rindu pd kekwn syukur.





Nasi dlm kuali??? 

haaa ni la sticker yg org kate jakun sgt...comel³
Time dah nak balik boleh pulak kami lupa tempat parking, melilau mencari turun naik astaghfirullah dah 6.30 ptg mse tu rase gelabah la tkt smpai rumah lmbt, alhamdulillah x lame lps tu jumpa. Jam pulak..last² sampai rumah pkl 7. *lega tak kena marah* hrmmm tp syukur semua lancar hari ni :)

notahati | Thx sbb blnje ^_^


By:


♫ Jazakallahkhair Khatiran ♫

2 comments:

Izzuddin Fauzi said...

COmelnye teddy tu :D Anyway, this is my first time in this blog... Shahputra blogger kn :D

Nadzirah Rashid said...

comel!! :) nasi dlm kuali tu mmg terbaik! :D

 
BLOG COPYRIGHT 2014 Ieyra Nazari || DESIGN BY NurAlja Lee || DOODLE BY Fizgraphic