.Kisah Hati.

بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم 

Salam'alaik...

Alhamdulillah dapat menulis lagi, dah bersarang blog ni :D Alhamdulillah final pun telah habis *ehem² muet xhabis lgi ye* cuti sem pun telah bermula alhamdulillah ^^ dn, masih belum terlambat nk ucapkan Salam Aidiladha pd muslimin dan muslimat semue,semoga dlm rahmat Allah sentiasa, inshaAllah.

Cuti sem ni tak merancang ape² lgi, stakat ni duk rumah, mkn minum...keluar cari mkn lgi -.-'' err bkn sepatutnye cuti ni berjimat ke???? *sbr je lah* cuti ni mungkin akan hanye fokus pd jualan tudung ^^ inshaAllah.

Sepanjang tempoh ber-Final mcm² ujian yg Allah duga untuk diri ni..biasalah manusia ada naik turun imannye. Lepas satu² ujian yg dtg, mcm dlm satu masa kne tumbuk serentak oleh ramai org. Mcm tu la ujian yg dtg serentak dlm satu masa sampaikan terasa jatuh untuk seketika. Alhamdulillah Allah tu maha adil Dia takkan uji hambaNya melainkan sesuai dgn kesanggupan. Bangkit perlahan-lahan dan alhamdulillah dah mampu berlari ^^.

Tapi bila berckp soal hati, ermm.. Allah lebih mengetahui :) Hati ni bahaya sgt, tempat turun naiknya iman. kalau kuat hati alhamdulillah tp kalau lemah beristighfarlah byk² semoga ditetapkan hati. Sokongan dari keluarga dan teman² amatlah diperlukan..ape yg mampu diperkatakan jgn dilyn hati tu, syaitan mkin suka mengelirukan kalau kita makin fikir, serahkan pd Allah :)

♥ credits to Amy Fauziha,Fatin Aqilah, Fiqa Jamal, Shaf Barnes, Thuraiya, Aliyaa, Zuraiha, Dayah ^^

notahati | cinta, terpisah ruang waktu..tetap cinta bersatu dlm hatiku, walau raga kita tak mungkin bersatu, ku yakini hati kan tetap setia... - muara cinta.

By:


♫ Jazakallahkhair Khatiran ♫

1 comment:

Abstract of Life said...

kite punye nasihat cinta kt sini..http://greengardiens.blogspot.com/2012/10/its-about-love-babe.html

 
BLOG COPYRIGHT 2014 Ieyra Nazari || DESIGN BY NurAlja Lee || DOODLE BY Fizgraphic