.Tiada Tajuk.

بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم 

Salam'alaik..

Rasa kosong,sayu,suram..Ya Allah Hamba-Mu ini terlalu rindukan tarbiyah-Mu..Engkau berikanlah aku pertunjuk agak diriku sentiasa redha dengan suratan dan takdir yang telah Engkau rancang buatku. Jdkan aku hamba yang tahu bersyukur, hamba yang sering merintih kerana rindu dgn cinta-MU...jdkan aku hambaMu yg tabah dgn setiap dugaan dan ujian-MU agar aku tidak mudah melatah apabila diriku diuji dgn hebat..jdkanlah aku dlm kalangan hamba-Mu yg istiqomah..amin..

Image by Profesor Google

notahati | Ya Allah Ya Tuhanku dengan nama-Mu aku hidup dan dengan nama-Mu jua aku mati..

By:


♫ Jazakallahkhair Khatiran ♫

2 comments:

Rintihan HambaMu said...

Moga anti sentiasa dlm ksh syg-Nya..
Murabbi ana ckp..kita tidak akan rasa sunyi atau bosan..bila kita sibuk mengejar cinta Allah.
Insyallah..jom kita sama2 amalknnya yer..

.Syira Nazari. said...

InsyaAllah ukhti..syukran ^^
sesungguhnya cinta Allah itu yg mengisi kekosongan hati..:)

 
BLOG COPYRIGHT 2014 Ieyra Nazari || DESIGN BY NurAlja Lee || DOODLE BY Fizgraphic