.Jgn Sesekali Berputus Asa.

بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

Slm'alaik..

Jalan-jalan di blog ukhti² sahabat..hrm mcm² dpt alhamdulillah..teringat smlm hari yg sedeh sgt, terseliuh dan dikejar anjing..ya Allah ujian berat tu, syukur la kena kejar je x kene gigit xpyh samak. Akhirnya kaki membengkak. Sabar ye, x boleh jln ni Allah nk suruh dok umh dan study untuk sosiology ni..:D

Mama kate pi klinik,abg ckp letak ais..kwn² ckp ltk minyak..mcm² ye..hihi yg pasti semuenye sgt dihargai..thx semua :) Baru kena sikit rase mcm nak giveup sbb x leh jln..*ape motif nak giveup tah* tp bile fikir balik nk giveup buat ape bukan x de kaki cume terseliuh je, sbb tu kene fikir panjang sebelum ckp :D  *ingt³* Lgi pun Allah tak suka org yg putus asa ni....sbb bila kita berputus asa bermaksud kita kalah dgn diri kita dan ajakan syaitan...Kalau semalam masa jatuh mampu untuk berdiri balik knp hari ni x mampu nak tahan sakit yg sementara?..mcm tu juga bila kita rasa down,atau kecewa sgt jgn pernah menyerah Allah tu maha adil, kita sebagai hambaNya kena kuat dlm tempuh ujian yag diberi..Dia dah menjanjikan bahawa ujian yg diberi tu x kan lebih dari kesanggupan kita jd mustahil kita x mampu...jd kuat taw wahai diri ^_^

"..jgnlah engkau berputus asa dari rahmat Allah.." (Surah Yusuf 87)


notahati : sakitnye kaki ni Allah je yg tau,tp mesti ade hikmahkan ape yg jd smlm :)

By:


♫ Jazakallahkhair Khatiran ♫

5 comments:

Qaseh Puteri Mujahadah said...

moga cepat sembuh :)

.Ieyra Nazari. (syanaz) said...

syukran ukhti :')

RaiHaNa said...

Syafakillah ukhti ^_^
Mudah2an sentiasa dalam lindungan Allah selalu insyaAllah..

nurul syuhada said...

smga cpt smbh :)

.Ieyra Nazari. (syanaz) said...

syukran ukhti2 insyaAllah :)

 
BLOG COPYRIGHT 2014 Ieyra Nazari || DESIGN BY NurAlja Lee || DOODLE BY Fizgraphic